måndag 24 oktober 2011

Ostbågar och Tacos!:D

Imorse gick jag upp med Daniel kl 4.37!!! Sen sa vi Hejdå och
han åkte vidare till Norge.
Lite jobbigt var det och jag hade svårt att somna efteråt
 men det gick tillslut...som tur var.
Sen gick jag upp ett par timmar senare och pratade lite med
CSN (lovely) angående utlandsstudier. Jag försökte få
dem att slänga in ett par extra 10 000 lappar, men jag fick avslag, damn.

Sen var det dags för handledning via nätet från skolan, gick sådär.
Först fanns det inget "chattrum" så jag ringde högskolan som
strax därefter la upp en länk.
Själva handledningen gick väl - inte så bra.
Till att börja med diskuterades det i ca 40 minuer om något som inte ens skulle
komma med på tentan (vad gör jag här?? - tänkt jag)
Sen var det över och hela dagen idag har det varit plugg, plugg och lite mer plugg.

Det är väldigt viktigt med lite nödproviant när man studerar!
(Kan säga att det inte finns några ostbågisar kvar nu när jag skriver detta:)

Ikväll blir det plugg, sen ska jag plugga lite, tror att det blir lite plugg till och så
avslutar jag med....plugg.
Först - TACOS! :D

3 kommentarer:

  1. heh ja de fungerade bra att lägga upp videoklipp. Kanske ska lägga upp när jag virka :)

    SvaraRadera
  2. Kolla om det finns något vanligt stipendium att söka. Det finns en uppsjö av stipendier som ingen söker för att man inte vet eller iofs inte uppfyller kriterierna...men det KAN finnas något för en svensk flicka som ska flytta till Norge och förkovra sig. Lions? Rotary? Andra stipendier? Vet att det fanns en bok med alla samlade men numera kanske man hittar allt på nätet. Good luck!

    SvaraRadera
  3. Är inne på det med! Skolan har stipendium som jag ska söka :) Har en bok så har kollat och letat i den. Ska verkligen se till att jag får lite extra cash :D

    SvaraRadera