tisdag 16 augusti 2011

Utekväll, PAAAIN!! och nya skor

Igår kväll firade vi av två underbara tjejer på jobbet:
Ida och Bella.

Det var en riktigt trevlig kväll med härligt sällskap.
Här är Elin och Bella. 

Ja´- supergla´ :)

 Idag åkte jag till Madde
och då passade jag på att färga
mina ögonfransar hos henne.
I början gick det ganska bra...

Sen gjorde det skit ont och tårarna bara rann!!!
Ser helt förstörd ut! 

Tillslut skrattade jag för att det sved nåt så j*vulskt! 

Resultatet: det blev ganska bra på fransarna där uppe.
Jag få nog färga underfransarna en gång till... suck. 

Efter denna fruktansvärda upplevelse åkte vi till Allum och jag hittade ett par
skor, dessa har jag letat efter sen förra året. 

 Är så nöjd! 

 Det bästa är att det är små hjärtan på sulan :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar