måndag 29 augusti 2011

Allt hände idag!

Ja, allt konstigt hände idag!
I morse åkte jag iväg och handlade, när jag kom ut till
bilen satt denna lapp fast på min framruta...

Jag blev helt paff men ändå tacksam att killen satt en lapp på min bil.
Jag stressade runt bilen och letade efter skada.
Hittade den på passagerarsidan.
Underbart.

I eftermiddags åkte jag till skolan och det var roligt!
På hemvägen kom polisen körandes vid stationen i Varberg.
De gick på vårt tåg. Det var en man som var hur packad
som helst på tåget som de fick, bokstavligen, släpa ut - vi blev försenade.

Sen stannade tåget onaturligt långt bort från utgången när jag kom hem!
 

Och ikväll när jag skulle beställa nya böcker till skolan, dog min dosa...
Självklart var klockan så mycket att alla butiker var stängda
 så det blev inga nya batterier
eller böcker...
 Härlig dag! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar