tisdag 26 juli 2011

Äntligen var det dags...

...att gå ut och springa igen.
För drygt 2-2½ månad sen fick jag en belastningsskada i min vänsterfot
och har inte kunnat springa sen dess.
Men nu var det dags!
Här är mina nya skor som jag hoppas kommer fungera bättre än mina gamla.

 
Redo för en skön löprunda!
Var ute och sprang i ungefär 25 minuter, får börja lite mjukt nu när det var ett tag sen sist.

Efteråt!

Neee jag bara skojar det gick jättebra att springa!
Konditionen var på topp och jag kände inte av något i foten.
Jag är helnöjd!

Nu har jag baka pizza och sen blir det lite jobb ikväll, känns riktigt bra.

P.S Bara en liten bonus så här på slutet...
handtvättade en tröja nyss men den var för lång
för att hänga på ryggen av en stol så jag kom på en liten lösning :)

Golvmoppar är bra till det mesta!

4 kommentarer:

  1. Så roligt när du skriver lite under bilderna :)

    Glöm inte att om du ska svara på en kommentar. ex som mig nu, skriv i min blogg. annars ser jag inte de =)

    kram

    SvaraRadera
  2. Ja den är super bra. å så nöjd. bra pris med. 50.- mot vad jag ha hittat på internet och då va de lika mycket i frakt. Så den hade blivit svin dyr. :)

    SvaraRadera
  3. Den pizzan ser supergod ut!

    SvaraRadera
  4. Det var den med :) Stor också så det blev många matlådor!

    SvaraRadera